Nisadnc Kızamık vakalarinin gorulme sıklığı arttığı için eklendi o aşı.Aslında 9. Ayda sadece Kızamık yapiliyor. 12. Ayda Kizamik, Kızamıkçık, Kabakulak şeklinde üçlü karma. Bazi cocuk doktorları 9. Ayda yapilan asiya gerek görmüyor, bazıları ise yapılmasından yana. Çocuk doktorunuzla görüşüp onun önerilerine göre yaptirip yaptirmayacaginiza karar vermeniz daha mantıklı bi çözüm olacaktır.