Merhaba Anneler ,
Bebişler ne durumlar. 9 ay olacağız hala emekleme yok, bir yerden tutunarak kalkma yok bizde. Yüzüstüyken sırt üstü, sırt üstüyken yüz üstü dönebiliyoruz. Ayakta durmaya teşvik eder diye yürüteç aldım onda iyi gidiyo istediği yere ama oturduğu yerden bi hareketlenme yok. Bide mama veren anneler ek gıda mama olayını nasıl ayarlıyorsunuz. Kaç öğün ne kadr veriyorsunuz.