Leyla123 Kızlar 4 gün sonra bebeğim 6 aylık olucak 2 numaraya başlicam ama elimde 2-3 biberon yapacak kadar 1 numara var onu versem sonra 2 numara versem üstüne birşey olur mu
Rubab_Mommy Leyla123 Yok canim hic bişey olmaz.Icerikleri ayni zaten.Sadece 2 numarada daha cok vitamin falan var
Deletedmom9 Leyla123 1 numaralı mama anne sütüne daha yakın olarak hazırlanıyor yağ içeriği fazla oluyor. 2 numaralı mama ise daha çok protein vs bakımından destekliyor. Arasındaki fark var bu. Yani bir kaç gün kalmış zaten geçersiniz.