YasemiNYagmur1 kesinlikle katılıyorum. İlk bebeğimi orda doğum yaptım. Sezeryandan 8 saat sonra eve çıkabilirsin diye taburcu ettiler. Bebeğime hiç bakmadan eve gönderdiler. 3 gün sonra kontrolü vardı bebeğim morarmaya başladı. Kontrole gittiğimizde direk yoğun bakıma aldılar kalp damarları tersmiş deyip Konya’ya sevk ettiler. Orada açık kalp ameliyatı oldu malesef çok küçük olduğu için kaldıramadı ameliyatı Vefat etti. 9 ay boyunca her ay kontrole gittim bilemediler, doğduktan sonra bebeğime doktor uzaktan baktı hemşirenin baktığı kadarıyla tamam 3 gün sonra gelirsiniz dediler, az daha bebeğim elimizde ölecekmiş. Bu psikolojiyi hiç kaldıramazdım. Bidaha da kapısının önünden bile geçmedim. Kimseye de tavsiye etmiyorum, bize bu durumu yaşatanlar başkalarına yaşatmasın. Benden sonra da bı arkadaşımin ikiz bebekleri 8 aylıktı doğuma 1 hafta kala yanlış teşhisle kaybettiler. Eşimin arkadaşına da senin çocuğun olmaz boşuna uğraşmayin tüp bebek yapalim demiş Ali Fuat hoca, başka doktora gittiler bı kaç ilaç tedavisi sonrası kendiliğinden bebeği oldu ve şuan 2 yaşında. İnsanlara nasıl böyle kolayca kötü psikolojiye sokuyolar anlamıyorum