Nurdankaratas Arkadaşlar merhaba sizce en iyi 2 numara mama hangisi bebeğim yeni 6 aylık oldu şimdiye kadar hipp verdim ama onu çok çabuk kusuyor 6. Aya girdiğimizde bebelac gold aldım fakat sanki o çocuğa yaramadı kilo aldırmıyor sizin önerileriniz nedir hangi mama bebğinize iyi geldi
miliaris Nurdankaratas biZde 7 ayligiz dogdugundan beri hep aptamil kullandik bir haftadir da 2 numara kullaniyoruz bir sorun yasamadik..
LiyaDerininannesi Canım ben aptamil kullandım mamayla beslendi hep kilo alımı cok cok iyi oldu. Ama bebişden bebişe de fark eder mi etmez mi bilmiyorum bize aptamil cok yaradı değiştirmedik
Nurdankaratas LiyaDerininannesi aptamil ile bebelac için aynı diyorlar diye aldım ama bizede bebelac iyi gelmedi aptamil deniyim bakalım bende erken doğum yaptım ben o yüzden bebeğimin kilosu düşün biraz