6 ay 17 günlük kızım var. Emziriyorum tadımlara da başladık tabi. Sorun şu ki kızım sabahtan akşama kadar doğru düzgün emmiyor. İstiyor fakt tutup bırakıyor emecek gibi oluyor hop birşey dikkatıni çekiyor ( bu benim burnum bile olabilir 😅) dolayısı ile aç kalıyor . 1 bez bile dolduramıyor diyebilirim gün boyunca . Gece olunca 3473673388 kez uyanıyoruz. Sabah uyandığında bezi de dolmuş oluyor. Sanırım gece ve gündüzü ayırt edemiyoruz beslenme konusunda ne yapmam lazım ?