Kızlar merhaba çalışan annelere sorum olacak sigortadan alınan doğum parasını pandemi surecinde alabildiniz mi? Ben nisandan beri kısa çalışma ödeneği alıyorum iş yeri kapalı olduğu için 30 Kasım da doğum yaptım 26 aralıktan sonra tekrar arayın dedi sigorta