Obenimmelegim Kizim ı asiya goturdum 2ay onceydi galiba gittim asi yok elimizde aricaz sizi dediler hala aramadilar burda cogu kiside ayni sorunu yasamis kizim 16 eylul 2019 dogumlu
boncuk- Obenimmelegim bizim de öyle oldu nerdeyse 3 ay bekledik aradılar geçen gün oldu. Hatta sadece 1 tane aşı geldi onu da ay olarak daha büyük olduğu için kızıma yapıcaklarını söylediler. Koskoca sağlık ocağına 1 tane aşı gelmişti.
Gmzdgs Obenimmelegim bizde son aşıya denk geldik elinde 1 tane kalmıştı çok şükür şansımız vardı valla
Esraumutarel Olmayan aşı suçiçeği bİzde 2 ay bekledik. Sürekli arayın. Bizim sağlık ocağında 3 tane gelmişti.