Oglum 10 aylik oldu olali mi desem 9 ayda da vardo doğrusu hep istekli meme de kaliyor uykusu kuş kadar hafif oldu .6 da emzirdim geri 7 dogru bi bakıyorum yarim saat gecmeden mizliyo nazlandı hem meme de durunca da ısırması canımı yakiyo kizlar uykulu olunca bende sabredemez oluyorum. Sabah kadar uyuyyan bebekler varmis bize uğramadi o sans ah nerdee? Bilek agrim da var sarili bezle kucak al geri yatir zorlayıcı agirlasti. Bi çare verin