Prensesannesi1-1 çok şükür şuan iyiyiz ben elimle kakayi popoaundan aldigimi biliyorum 5 aylığa kadar sonra sünnet ettirdim batticonlu suda beklettim pipisi iyileşsin diye derken o batticon popoya da iyi geldi şimdi biraz yine küçük ama eskisi gibi değil poposu dardı oyuzden ikinmaktan çatlak olmuştu. Bana doktor kızmıştı nasıl görmedin diye bende deliğe bakmıyorum ki ayırıp demiştim. Bacaklarını havaya kaldırdığınızda bi dikkat edip bakın çatlak olunca görünüyor çünkü.