1,5 saat ve her iş yeri kullandırmıyor
bizşm patronun suratı 40karıs oluyor kaç hafta geçti bir arkadaşa o şekilde zorla verdi bakalım bana verecek mi
crrmezse şikayet hakkım var mı biliyor musunuz? Kovarsada kovsun valla şikayet etmek istiyorum vermez ise