Merhaba anneler 5 aylık kızım iki gündür emerken çok zorlanıyor ilk başta çok güzel emiyo bi süre sonra başını kulağını ovuşturup kendini geri çekiyor tekrar vermek istiyorum fakat almıyor göğsüme yaklaştığı an ağlıyor tam uyutmak İçin hazırlıyorum beşiğe koyuyorum bu sefer acıkma ağlaması şeklinde ağlıyor alıp emziriyorum emiyor neden böyle yapıyor bi yeri mi ağrıyor meme reddi olsa hiç emmez dimi reflümüz de var onun mu bi etkisi var ya da dişten dolayı mı acaba tecrübeli annelerden yardım istiyorum