Kızlar, 6 günlük bebeğim var gece saat 1 gibi uyandı ve çok emdi yaklaşık 1 saat kadar ilk defa böyle oldu akşam çok uyuduğu içindir diye düşündüm emzirirken ara ara çektim göğüsümü çekince ağlamaya başladı bende emzirdim sonrasında çocuğa bi haller oldu ağlamayla sabahı zor ettik bacaklarınızı karnına çeke çeke ağladı sizce gaz sancısı mıydı bu? 6 günlükken gaz olmaz diyorlar ama yine de çok zor bi gece yaşadım