Dyg_snsl Bugün 4 günlük olduk göğüslerim patlatacak gibi ama bi türlü inmedi sütüm pompa almalı mıyım başka ne önerirsiniz
Birannebirfurki Dyg_snsl pompa almanı öneririm göğüsünün yarısını sağıp kalanını verirsin bebeğe sonralarda göğsün zaten terbiye olucak bebek emdikçe gelicek
Kuzummm Dyg_snsl o sütten oyle degıl ilk zamanlar oyle birden şişiyor baya sonra iki üç haftaya gecıyor bir şekilde emzirmeye calıs sagsanda o kadr süt gelmez bebegın emsin kolostrumu sagıp bosa gitmesin
Kuzummm Kuzummm yani sagsan da o şiş inmicek aZcık olan kolostrumu da sagmıs olcaksın bebege bır sey kalmıcak o sıs kendınden gecer Zamanla
Zeynepazram Sagmak sütü dahada artırıcak dusa gir gögüslerine masaj yap tarakla tara gögusunu yumusucak sütyen giyme dar giyme bol bol su iç bol bol emzir yatarak emzir ki süt cok hızlı geliyosa bebiş zorlanmasın fazlası akar
Dyg_snsl @Zeynepazram sütüm inmiyor ki şiş ne kadar elimle sağdım bebeğim emmiyor diye inmedi bitanesinin de ucu yok
minikbirbal Dyg_snsl ilk 2 ay süt üretimi bebeğin ihtiyacına göre değil fazla oluyor. Pompa alarak sağım yapıp poşetlerle dolaba koyun bence. Daha sonra çok lazım oluyor