Kizlar merhaba size başımdan geçen bir olayı atlaticam ins bi. Ebe yada hemşire okur yazımıda bi akil verir lütfen sezeryan doğumdan korkanlar yazimi okumasın 😪 her sezeryan bir değil her bünyede👌 ben normalde regl Sancılarını bile igne olmadan atlatamayan biriyim 38.haftamda bi gece ansızın yüksek tansiyondan hastanelik oldum ki hamileliğim çok güzel geçmişti doktorum bebeğin gelişimi iyi olduğu için ve ultrasyonda 2 tane sanci çıktığı icin sezeryana karar verdik zaten iri bebekti ve donmemisti ama normal şartlarda 39 da almayı planlıyordu düşünün benim karnım tika basa dolu iken sezeryana girdim ameliyat gayet güzel gecti sezeryan dan bi kac saat sonra ağrılarım başladı ilk kalkmayı yapamadım cok açıyordu canım ebeye yalvarıyordum bana igne yap. Die parol dan baska bsy vermedi bi kere serum verdi o kadar tansyonum. Bi. Türlü düşmüyordu sürekli bana tansiyon ilaçi hap seklinde veriyorlardı ama ne verdiler hic bilmiyorum ertesi gün çıkacağım hastaneden 2 gün sonunda çıktım bilinç kaybı yaşadım yaşımı adimi hep yanlis söylemişim evde elimi sicak tavaya sokmusum 3 gun kesintisiz uyumsuum uyanınca da sacma sapan tuhaf seyler söyleyip durmusum düşünün hocalar bile gelmis eve ben cat pat hatrlyorum o dönemi tek. Hatirladigim hep. Aci çektiğimdi bebeğimi kucagima bile alip emzirwmyordum doğru düzgün kaynvalidem sırf mutlu olayim die evi suslemisler ben hatrlamyorum bile neden benim seseryanim. Bu kadar kotu gecmis olablr 2.ciyu asla düşünemyorum çok korkuyorum tekrar ayni seyi. Yasamak Korkusyla ki annem 40 gun yalnız bırakmadı beni kaynvalidem kardesimde özel hastanede dogum yapmama rağmen bana agri kesici yönünden cok sknti yarttilar kime sorsam herkez istediği zaman agri. Kesici ignesini olmus ki bnm bebeğim o sira beni emmiyor mama emiyordu cunki annesi kendinde değildi doktr bile evde tek bırakmayın balkona cikmasin atar kendini çünkü bilinci uerine gelmiyor bebekle tek bırakmayın demiş esime anneme yasayan varmi bu sorunu merk ediyorum cidden ben narkoz mu atamadim hayatımda ilk defa içtiğim tansyon ilaçlarimi bana bunu yaptı bilmiyorum. Uzun oldu teşekkür ler