Ogullarimveben23 Kızlar korse aldım 20 gün önce doğum yaptım. Ne zaman kullanmaya başlamalıyım? Geçen hafta takayım dedim dikişlerim acıdı. Siz ne zaman nekdr süreyle kullandınız?
Beyzasmom Ogullarimveben23 bende 4 gün oldu doğum yapalı kayınvalidem kırkın bittikten sonra kullan dedi şuan dikişler taze zorlama bence
Tortilla_ Ogullarimveben23 bana da biri demişti. Doğumdan 4 gün sonra mı 1 hafta sonra mı takmış. Göbek diye bişey kalmamış. Bende 1 ay sonra mı 40 dan sonra mı ne taktım. Göbek olduğu gibi duruyor. Birde sarmistim hemen doğumdan sonra ama nafile. Ama dediğim kişi biraz zorlanmış ama göbek kalmamış
dndgl-7 Ogullarimveben23 ben Doğumdan 2 gün sonra taktım. Doktorum takabilirsin dedi belden korseydi dikişler aşağıda kalıyor zaten ayrıca korseyi takınca daha rahat hareket edebildim. Atletinizin üzerinden tene temas etmeden takabilirsiniz baktınız dikişleriniz acıyo çıkarın
Bebegim_28 Ogullarimveben23 doğumdan 4 gün sonra kontrolümüz vardı vardı doktoruma sordum kullabilir miyim diye oda evet dedi kullandım arada ama yoğunluktan unuttum açıkçası 40 günlük oldu artık düzenli kullanıcam bende ama duyduğum kadarıyla taze iken başlamak daha iyi olurmuş
Ogullarimveben23 Beyzasmom evet bende acele etmedim ama 21 gün oldu şuan birsz önce taktım bakalım tekrar acıyacak mı?
Tugce_simsek Canim ben dogumumdan bir hafta sonra taktim belden korse aldım ve su an çok az bisi göbeğim kaldı belden korse alıp kullanabilirsin bence ama dikislerinin oraya getirme bir kaç gün sonra korseye alışıyor vücudun
Ssultannn Ogullarimveben23 ben iki gün sonra tülbent bağlamaya başladım bir hafta sonrada korse tayt ve külot korse kullandım
Eceberk Ben ikinci gün hastanede kullanmaya başladım ilk zamanlar yatarken kullandım kalkınca çıkarttım iyileştikçe her fırsatta takmaya çalıştım çok rahatladım 16 gün oldu göbeğim çok az kaldı
Baby_Lena Ogullarimveben23 dogumfan 5 gun sonra basladım kullanmaya en sıkıya takmadım zamanla daralttım 39 gun oldu dogum yapalı cok az bı göbrgım kaldı şışlik gbı
Kerem21 Ogullarimveben23 bana Dr hemen takabilirsin demişti ben birkaç gün bekledim sen de fazla bekleme hemen al tak
Ogullarimveben23 Kerem21 bana da tam tersi takma boş işler dedi. Ki doktorumda çok bilindik ünlü bir doktor hangisi doğru çözemedim.
Mervezem Ogullarimveben23 sezaryenden 1 hafta sonra kullanmaya başladım, göbek falan kalmadı yamuna kullandım m ile başladım xs ile bitirdim
Beyzasmom Ogullarimveben23 sıkmadan takin o zaman Allah korusun dikişlere zarar gelmesin malum daha çok taze 😊
Mervezem Ogullarimveben23 evet sezaryenle doğum yaptım alt kısmını dikişe denk getirmeyeye dikkat ederek kullandım
Ogullarimveben23 Doktorum korse takma hiçbir faydası olmaz dedi ama ben yine de her ihtimale karşın aldım kullanayım artık diyorum.
Kerem21 Ogullarimveben23 4 5 aylik gibiydi karnım şimdi yarı yarıya indi ama ben gece gündüz taktım hiç cikartmadim emzirirken de dahil sadece tuvalete ve banyoya girerken çıkarttım