NANANUSKA Valla canm doğumda Hepatit yapıldı hiç bişey olmadı. 1.ayin sonunda tekrar yapıldı yine bişey olmadı. Dun2.ay aşımız vardı 3 tane. Verem, tetenoz falan. Eve gelir gelmez ateş düşürücü verdim. 4 saatte 1 verilebilirmis sabah öğle akşam şeklinde everdim çok şükür hiç bişey olmadı. Bence siz geç yaptirdiginizdan olmuş. Asi hayat kurtarır. Ki aşı yaptırmayan çocuklar yüzünden yaptıranların yakalanma riski bile varmış.