2bebelianne__ oğlum ilk sma kullandı kusma ve kabızlık yaptı bizde. Şuan hipp combiotik kullanıyoruz 4 aylık en son 3,5 aylıkken tartıldık 6.500 dü kilosu doktor gayet iyi dedi. 2930 doğdu hastaneden çıkarken 2870 di kilosu ben 1,5 aylıkken kullanmaya başladım mamayi gayet memnunum sağlığı kilosu çok şükür hepsi iyi