asdfghjj 4 aylıktı sanırım 2 saatlik bir yolculuktu. Eve geldiğimizde hayatımın en kötü gününü yaşadım. Giderken 2 aylıktı uyuyordu kucağımda hiç bir sorun yaşamadım. Gelirken biraz uyanık kaldı hiçte emzik sevmez ve emmez. Eve geldikte 1 2 saat sonra allahım bir bağırmaya bir ağlamaya başladı sana anlatamam. Ellerimde kalıcak sandım yavrum. Baktım olacak givi değil direk acile gittik üstümde pijama çocuğun üstünde kısa kollu zıbınla. Öyle bir ağlayıştı ki ömrüm boyunca unutmam. Heralde sonradan ağrısı başladı kıyamam. Fitil attılar 1 saat sonra düzeldi. Ağlaya ağlaya abimşn kucağında uyuya kalmıştı. Mutlaka bişey emsin. Meme emzik biberon ne varsa.