Tbaltn benim bebeğimde 11 aylık süreklş uyanıyor ama geri hemen uyutuyorum uykusunun tamamen açılmasına izin vermiyorum. Mesela hiç konuşmuyorum uyandığı zmaan beslemem gerekiyorsa besliyorum beşiğine yatırıyorm hem sallayıp hem pışpışlıyorm. Eğer yatmak istemezse kucağımda sallıyorm. Hiç konuşmamamk gerekiyormuş ve işe yaradı. Uyanmalara şuanlık çare yok. Diş dönemi atak dönemi derken böyle gidecek herhalde