8 ay emdi kendisi istemiyordu emzireceğim vakit ağzını kapatıyordu asla açmıyordu öyle böyle sütüm kesildi bizim durumlarda pek iyi olmadığı için mama falanda alamadık ek gıdada hiç almıyordu yani baya zorlu geçti cicibebe veriyordum mecburen oda hep ishal yapıyordu ama başka çare yoktu annem un kavurup ver dedi öylede yaptım ama yinede çok şükür bugünlere