Oğlum 1 hafta sonra 7. Ayına girecek 2 akşamdır uyurken ışığı kapattığımda ağlayarak uyanıyor, ışık açık kalınca ağlamadan uykuya geçiyor. Çok şaşkınız hiç böyle huyu yoktu 🙄 bu yeni bir huy mu yoksa bir şeyden korkmuş olabilir mi? Sizde böyle bir durum var mı?