3,5 yaşında oğlum ve 2 aylık kızım var 2. Hamileliğimde sezaryen sırasında dr ameliyat a başladı ve rahmin yırtılmış incecik bir zar ve mesane sayesinde bebeğin hayatta dedi ve sonra diktiğini bi problem olmadığını söyledi, bu konu hakkında bilgisi olan var mı sonradan nasıl bi takip yapılmalı başka problem yaratırmı acaba..? Pandemiden dolayı 1 kere kontrole gittim herşey normaldi ama kafama takılıyor