Momster Kizlar 2 ay gecti ben adet olmadim. Kabus gibi bir dogumum oldugu icin dogumdan sonra korkudan muayneye de gidemedim. Her gun yarin gidicem diyorum. 2 ay adet olamamam normal mi bilen birileri yazabilir mi?
Yusuf20 Momster normal doğum yaptım temmuzda ağustosta oldum. kişiden kişiye değişirmiş.emzirme süreci boyunca kimisi olmazmış.
94z-20u Momster tam 4 aylıktım adet olmadığım için muayeneye gittim doktor rahmin toparlamış yumurtlamada var aslında hasta olacak gibi duruyorsun dedi ve 2 gün sonra hasta olmuştum
Ysfm_20 Momster emzirme doneminde bir yila kadar olmayan var benim annem iki yil olmamis mesela benim lohusalik 55 gun surdu sonra bi hafta sonra adet gordum daha sonra uc ay gormedim simdi ise duzensiz gecikmeli oluyo
Moci 15 ay oldu doğum yapalı 4 ayllkkn oldm ondn snra düzenliydi sonra gecikmeler baslaynca smdi iki aydır olmuyorum bende pcos var ondan olmuyorum diye dusunuorm ama herkeste farklı
Semam Momster Vallahi benimde bebeğim 5 ay 26 günlük hala olmadım 🙈 başta takiyodum kafaya niye olmadım diye ama simdi düşünmüyorum çoğu kişide olabiliyormuş 🙂🙂