ayazlianne Hanımlar 2de sünnet oldu lokalin etkisi geçince ağlama krizine girdi hemde baya. Sakinleşmedi fitil verdik. 3 saat sonrada parol verdik. Şuan uyuyor, uyanacak diye korkuyorum. Bu huzursuzluk ne kadar sürer bilgisi olan var mı. Doktor normal dedi ağlamasına.
Sedacinakkaya ayazlianne biz 4 aylıkken klips yöntemi ile olduk ilk iki çisi çok zordu hep ağladı ama ikinci günün sonunda daha aza indi sancılar Gevmiş olsun
Emirim Doktor krem verdiyse her altini acmada sürün kremi sertlesmemis olur canida yanmaz o kadar cok bizim kide yaklasik bi saat kadar ağlamıştı sunnetten 10saat sonra falan ama daha sonra aglamadi huzursuzlugida iki gunde gecer
ayazlianne Emirim bugün sargı yapıldı sabaha kadar açmayın dediler. Kreme yarın baslanacakmış, aynen bizimde yaklaşık 1 saat ağladı çok sağolun
Happyhan ayazlianne bizde tam 5 ay 10 gunluguz yaptrsammi diye dusunup duruyoruumm cani yancak diye de uzuluyorm napsam
Emirim ayazlianne bizde sargi yoktu o yuzden bol bol krem surun dedim acinca surersiniz artik cok gecmis olsun rabbim damatliginida gostersin
pasaminannesi06 Bize sarfı felan yapılması masallah sadece pipisinin derisinyapismasin diye ileri geri yaptırdı dr onda agladi ilk gün zor geçiyor ama fitil vs uyutuyor snrada düzeliyor bir haftaya tamamen düzelip bir aya dikişler düşer
Sedacinakkaya Gokbayes2018 plastik bir aksam ile yapılıyor Sunnet o alet kalıyor 3 gün dikişsiz bir yöntem 3 gün sonra çıkarıyorlar o aleti
Mekteplikiz ayazlianne bizde dün sünnet olduk doktorumuz her yöntemi anlattı klipsin hem bebek hemde anne baba için işkence olduğunu söyledi 3 gün boyunca bebeğe eziyet olduğunu doğru bir yöntem olmadığını söyledş
Durdudilerrr ayazlianne bizde yeni olduk 5. Gun bugün daha yeni düzeldi. İlk çişte çok agladi ve batikon dökünce yandı agladi. 4. Gun kontrole gttm teramicin krem verdi o iyi geldi. 3 gün kopuk bardak kesip koydum pipiye bez temas etmesin diye
ayazlianne Durdudilerrr sizede geçmiş olsun evet bizede koydular orda evde bende yeniden koydum bardak
ayazlianne Happyhan biz 4 kez idrar yolu enfeksiyonu geçirdik sünnet zorunlu oldu, büyüyünce de acıyacak zaten şimdiyi unutur en azından :)
Happyhan ayazlianne bizim sknti yokta kucukken cabuk iyilesir dendigi icin yaptraymmo diyorm ama kiyamiyorm☺
Deletedmom324 Happyhan büyüyünce daha cook anlayacagı ıcın daha zor gecer ama. Kücükken anlamıyo bile. Alıyosun koynuna sakınlesıyo. Buyukken zor. Elbet yapacaksınız yapın derım. Ben hastaneden kacıyodum eşim yakaladı be yaptırdık :)