Yusuf20 Valla canım bizde genetik galab ben kızlarda alıyorum kiloyu çok oğlanda 10 aldım dogumlrdan sonra hemen kilo kaybıda olmuyor bende bide mesela ilk 15 gün sonra alıyorum bi anda giden kikoyu 😁 geri 3 bebegimde 74 rdim doguma 68 e indim somra yine 74 .75 gidip geliyor ama emzirme sonrası o kilom gidiyor tabi aetık hamile kaldıgım kiloya düşermiyim bilmiyorum da 37 yasında olunca eski kiloma dönmek biraz zor ola bilir belki hamilelikten çnce incecik dal gibimdim 🙈☺