Kizlar kizim ilk 6 ay sadece anne sutu aldi sonra 9.aya kadar falan hem meme hem mama devam ettik sonra az olan sutum de kesildi suan sadece mama aliyor 13 aylik. Simdi size sorum su kizimin kilosu yerinde hatta ust sinirda doktor patatesi bile cok yedirme dedi mamayi da azalt dedi ama kizim zaten gunde 1 kere o da gece yatarken aliyor 240 cc. Simdi sorum su 2 yasina kadar emzirin diyorlar ama mama sonucta anne sutu degil. Bu mamayi ne zaman kesmeli? 2 yasina kadar vermesem bir zarari olur mu? Cunku mesela emzirmeyi 15 aylikken birakanlar oluyor ben de mamayi biraksam olmaz mi? Butceyi de cok yoruyor malum. Bir de birakirsam yerini ne ile doldurmaliyim? Simdiden tesekkurler