Eftalyaninannesi Sebebsizce agliyor. Ağlıyor..ağlıyor..yine ağlıyor başka hiçbir şey yapmıyor😏tabii ki memeyide red ediyor. Gelsin rezeneler gitsin kimyonlar.. peki biz anneler napsin ☺️
FikretTekin Eftalyaninannesi 8. Hafta atağı da mı varmış, yani hep atak geçiriyorlar bu bebekleride anlamak mümkün değil
Nrsna94 Eftalyaninannesi aynen susturamadık bugün kucakta uyuyor yerine koyunca uyanıyor iyice derinleşene kadar bekledik uykusu bakalım bu gece bizi ne bekliyor
alerjikbebekannesi Eftalyaninannesi aaa 8.ay atağı mı varmış, derdi o muymuş yavrumun. daha geçen hafta ataktaydık 😢 ne zaman bitiyor bu ataklar ağlamaktan helak oluyoruz
Olric11 FikretTekin 8. Haftamız 12 den gece daat 07.44 gram uyumadı uyutmadı mızmız mızmız ne yapacağımı sasırdım mutlu edemedim bi türlü😔
Mircan mirayybebek 5 aydan selam valla gün geçtikçe iyi olur düzelir diye beklerken hepten mahvoldum ☹️
cansuayy Eftalyaninannesi rahatlanmıyır tam 3. Ayda rahatladım derken hoooppp bir atak daha geliyor kanser oluyorsunuz😂
ArasMom_34 Eftalyaninannesi 2. Ay atağıda var 😊 bir kere atak başladın mi gidiyor valla 2 yaş sendromuna kadar uzuyor bu iş 😂
alerjikbebekannesi Eftalyaninannesi ahahah 8 hafta demek istemiştim aslında daha 2aylık oğlum. Uykusuzluktan yanlış yazmışım kendime çok güldüm 😂
Serpil_ Eftalyaninannesi ya ondan mı acaba benim kızımda sürekli ağlıyor. Emdirmek için kucağıma aldığımda daha çok ağlıyor 😞
Eftalyaninannesi cansuayy offf aynen uykusuzluk hele migrenimi tetikliyor hap içmek istemiyorum bu sefer emziremeyecegim 24 saat iyice stresse girecek🤦🏻♀️ Yada ben migrenden ölüp gidecem🤪
turunculuanne Eftalyaninannesi dün aynısını yaşadık eşimle şok olduk çocuk hiç durmadan sebepsizce ağladı. Bugün uygulamaya bi girdim bilgilendirme kısmında bebeğiniz bu aralar 8.hafta atağı yaşayabilir yazıyor. Hay kızım bu kadar kitap gibi olmak zorunda mısın!!?😂 canımızı çıkardı 1 günde