qruezi Merhaba. 3haftalık bebeğim var ilk zamanlar biberon kullandık bir kaç gündür memeye alıştırıyorum ancak emerken meme ucunu alıyor sadece bu da çok ağrılı bir emzirmeye sebep oluyor meme ucunun çevresini de nasıl ağzına sokabilirim
nisaballinannesi qruezi benimde beneğim çok zor alıştı 1 buçuk aylıktı memeyi tutmaya başladı zamanla öğreniyorlar canım her verişinde kahverengi kısmıyla vermeye çalış zamanla alıyolar bn öyle yaptım
cansuayy qruezi meme ucunu çenesine deydir canım o zaman ağzını daha büyük açıyorlar sok direk ağzına memeyi
cansuaydin qruezi emzirme danışmanı sema hanım var instada. Bı bakın.. parayla destek almasaniz bile her soruya dönüyo Allah razı olsun..