Fatmanur1703 oy yiğidim oyy civaniiim, kesme şu umutlariniiiii🤦🏼♀️ 5 ay oldu doğum yapalı, inanır mısınız kızımın üzerinden koltuktan kendi üzerimden sarı sarı adeta evde kedi besliyor gibi sanki yumaklarca topluyorum. Kel kalmaktan korkuyorum. 1 seneyi buluyor durması yavaşlaması. Ama kantron yağını bilirsiniz. Annem organik kendi yapmisti. Haftada iki kez onu sürüyorum duştan önce 1 gün boyunca kaldığı da oluyor sacimda gece yatarken. Bir de hafta da bir kez yumurta kırıp maske şeklinde sürüyorum. Bir nebze azaldı en azından 5 telden 3 tel saçımda kalıyor şimdi😂 tavsiye derim🖤