ilknurcelik Kızlar 8,5 aylık oğlum var şu gaz illetinden çok çektik hala da tamamen geçmiş değil. Şimdi 3 aylık hamileyim bebeğimin cinsiyeti belli değil henüz ama herkes kızlarda gaz ya az olur yada olmaz diyor bu doğru mu?
YaseminElif ilknurcelik bebekten bebeğe fark vardır size söyleyenler e gazsız kız bebek denk gelmiş olabilir 🤪 benim kızımda da çok şükür olmadı inşallah bebişiniz de de olmaz 🙏
Lcy03 ilknurcelik genelde öle derler hamilelikde stressden sinirden uzak durmaya calisin kafaya bisey takmayin indallah olmaz
ilknurcelik Mirve0109 Deletedmom090 Deletedmom324 yaa hayal kırıklığı 😓 inanamazsınız çok çektik hala da çekiyoruz artık gaz kelimesini duymaya tahammülüm kalmadı 😭😭😭
Deletedmom090 Yoo hiçte alakası yok. Benim kızım anne sütü aldığı halde kolikti aşırı gazlıydı. 6 buçuk aylık hala çok gazı ama kendi çıkartıyor en azından
Mirve0109 @ilknurcelik benım bebegım kız ve asırı gaz sorunu cektık her cocuk bır olmuyor kız erkek ayrımı yapmamak gerek ama ınsallah yenı bebegnız cınsıyetı ne olursa olsun gaz sorunu olmaz :) arkadasımın bebegi erkekdi hıc gaz sorunu çekmedi :)
Mirve0109 @ilknurcelik hamıleyken günlük soda içersen bebegın gazlı olmaz falan derlerdi ama ne kadar doğruluk payı var bılmıyorum kı yardımcı olayım🤷🏻♀️