Oznur_ Arkadaslar henuz kaban alamadım cok bunaldım guzelce gıydrsrm ustune uyku tulumu ceksem usur mu acaba bebegm
Gorkemkc Oznur_ birşey olmaz canım hava durumuna göre olmadı ütüne battaniye sararsın şapka eldivsn patik
MihraKus Bende 2.7 tog aldım kızıma odası biraz soğuk ve biraz büyük aldım ayaklarınıdan uzun geliyor diyorum içine birer kat giydirip dışarı götürebilir miyim bence olur yani