Deletedmom324 biz de pendikteyiz kuzey cephesi alan odanın camları hep terliyor,ev çok sıcak olsn diye petekleri çok yüksekte yakmayın ve düzenli havalandırın,bizim zamanla öyle geçti..bir de kalorifer suluklarını koymuyorum artık,kuruluğu alıyor çünkü onlar,bizim ev kuru değil nemli 🤦🏻♀️O da işe yaramış olablr,banyonun küçük camı genelde açık bizim ordan ev sürekli hava alıyor ,denediklerim bunlar,%80i görmüşlüğüm vardı şu an 60larda bazen 50lerde