Ben en son 27 ekimde adet oldum neredeyse 2 ay olucak adet olmadığım erken gebelik testi de yaptım normal testte yaptım negatif çıktı bebeğim haftaya 6 aylık olcak emziriyorum düzensiz olması emzirdiğim için diye düşünüyorum ama bügün iç camasırımda kahve rengi leke gördüm adet gibii değildi hamilelik olablir mi yoksa adet mi olucam anlam veremedim