Kızım 4 buçuk aylık 3. Ayından beri ağzı hep akar 😂 bu aralar dahada arttı dişler yolda galiba.. ama önü çok ıslanıyo buyüzden hasta olucak diye korkuyorum önlük tak diyenler oldu ama gün boyu önlükmü takmam gerekli tecrübeli anneler sizler ne yaptınız bu dönemde biraz bilgi verseniz ☺️