Kızlar doğum yapalı 20 gün oldu bi kaç gundı agrım azalmıstı dün doktor kontrolum vardı alttan birşeylerle baktı ıkı farklı aletle ve rahmımın cok guzel toparlandıgınj soyledi. Yalnız dunden beri ağrıdan duramıyorum zongluyor. Az once baktm normalde dıkıs ızı cızık gbı duruyordu ama sımdı cok ınce yarık gbı duruyor sızce muayeneden sonra dıkıslerım açılmıs olabılır mı. Bu sekılde muayene olan oldumu