deryaalparslan Bebeğim 4aylik ilk xamanlar yanımızda uyuyordu yanımıza alıyorduk beşiği var koyduğum gibi gözlerini açıyor yanıma aliyorum uyuyor napabilirim anneler
Seda1208 deryaalparslan Sana alışmış galiba ben doğduğu günden beri beşiğe koydum sıkıntı yaşamadım. Sana alissmisa beraber uyuyun canim 😍