94z-20u edsn1 bizde de aptamil gaz ve kabızlık yapmıştı similac başlamıştım hala onu kullanıyorum aynen zararın neresinden dönersen kardır hesabı artık doğru şekilde vericez bazen devamını istiyordu belki suyu az geldiğinden bilemedim 🤦♀️ neyse artık tam doyacak sanırım
94z-20u Prensescik aynen canım allahtan kiloda sıkıntı yok mama içtiği içinde ekstra su veriyordum o konu da rahatladım ama genede Bi ultrason muayenesi isterim artık
Ozlmylmz 94z-20u her 30 ml bir ölçek demek oluyo 150 cc mama yapıyorsanız 5 ölçek mama önce su sonra mama şeklinde hazırlamalısınız
Ozlmylmz 94z-20u 150 cc suya 150 mama olmaz ki su koyduğunuz yere kadar mamamı koyuyorsunuz o zaman nasıl sıvı oluyo o mama anlayamadım 130 150 90 bunlar su ölçüleri siz her 30 ml 1 ölçek yani 1 kaşık mama koymanız lazım
94z-20u Ozlmylmz işte 150 cc suya 5 ölçek olması lazım mış ben 5 ölçek mamanın üstüne su ekliyordum yanlış yapıyormuşum 5 ölçekten 150 oluyor
Hsrt54 89Kbr aynen ben bu sekikde yapiyorum. Mesela 120 iciyo benimki 110 cc su koyuyorum 4 ölcek mamayla 120 cc oluyo. Doğru sanirim
94z-20u Hsrt54 değilmiş işte maması fazla suyu eksik oluyormuş daha katı mama oluyormuş 4 ölçekse 120 cc su
89Kbr Hsrt54 yanlış canım Benim.. kaç ml. Sudan Mama yapmayı düşünüyorsan önce net bi şekilde suyu koymalısın. bu da hep 3 ve 3’ün katı olarak gider.(30 ml,60ml,90ml,120ml vs….)
Hsrt54 89Kbr yani 120 iciyo 120 su koyup 4 ölcek mama koymaliyim 🙄 çok tşk ederim bende yanlis yapiyormusum 😔
Sheriffe 94z-20u ben sormuştum doktora onunla alakası yok dedi o kadardan birşey olmaz sadece biraz kıvamlı olur dedi ki benim kızım hep öyle içti ben biraz mamayı fazla koydum hep normaldede çok daha keyifli içiyordu
94z-20u Sheriffe aynen bizimki de güzel içiyor ama bakalım idrarı çoğu zaman koyu oluyordu sadece ekstra su da veriyordum allahtan
Filizz66 94z-20u ben kaşık mamalarına meyve pürelerine ve yoğurta başladım. Yoğurt ve meyve pürelerini seviyor ama kaşık mamalarını sevmedi onda da çok zorluk çekiyorum İnşaAllah sen çekmezsin
94z-20u Filizz66 inşallah canım bismillah deyip bende 2 hafta sonra başlıcam bende ilk yoğurt vermicem süt ürünleri önemliymiş birde keçi sütüyle yapılan yoğurt mu yoksa hazır süt mü
89Kbr Hsrt54 evet canım önce 120 ml su koy sonra 4 ölçek mama çalkala sonra biberon kapağını bi aç havası çıksın kapat ver minnoşa
Annis-ogul 94z-20u cnm örneğin 150 lik mama için 5 kasik mama koyuyorsun.biz soyle yapıyoruz biberonla 150 cc su koyuyorum sonra yarısını bardağa koyuyorum biberon içindekini 5 kasik mama koyup calkaliyorum sonra kalan yarısını boşaltıp karıştırıyorum evt mama cogaliyo haliyle ama doğru olan bu hem de mama iyice çözülüyor içinde yoksa onun içindekiler de kabız yapiyo
94z-20u Annis-ogul doğru artık bu şekilde vereceğim biraz geç oldu ama allahtan kabızlık ilk haftalar yaşamıştık sonra mamayı değiştirmiştik sonra bir problem yaşamamıştım şükür
madambovary 94z-20u önce suyu sonra mamayı koymalısınız. Mamanın da bir hacmi var suya eklenince miktarı tabiki artar. 150cc su için 5 ölçek mama koyarsanız mamayla birlikte toplam miktar artar tabi.
milasmommy Allah beni bildiği gibi yapsın😂 2 aydır mama veriyorum önce mama sonra su koyuyorum. Doktora hatta önce su sonra mamamı koycam kaç ölçek dediğimde ayına göre kutuda yazar sen önce mamanı sonra suyunu koy dedi allah onuda bildiği gibi yapsın😂😂😂 şuan yaşadığım aydınlanma ile elimde kalan bu bilgiyi napcam ben 2 aydır bebem nasıl içmiş mamayı🙄🙄 ama bizde ne gazzzz şikayet oldu ne mamayı reddetme ne başka bişey ne bilim lıkır kıkır içiyoor
94z-20u milasmommy bizimki de içti ama gazlıydı damla kullanıyordum ama fazla mama gaz yapıyormuş onla ilgisi yokmuş şükür 😂 Allah bizi napmasın
94z-20u Mom079 okudum tabiki de ama birşey fark etmeyeceğini düşünerek devam ettim ama ediyormuş 🤷♀️