Mama olarak da similac tavsiye ederim süt gibi oluyor ne köpük çıkıyor sallarsam bile nede içerisinde tanecik kalıyor Aptamil çok köpük olurdu Bebelac da JEL gibi şeker tanesi gibi şeyler oluyor similac da hiç yaşamadım öyle bir sorun gaz kabızlık da yapmıyor aksine onu verince çok daha rahat çıkıyor