Arkadaşlar merhaba bugün şunu fark ettim ve kafamı duvarlara vurucam şimdi benim bebeğim 4,5 aylık ve 150 cc mama veriyoruz biz hep önce 150 lik mama koyup üstüne 150 cc gelecek şekilde hazırlayıp verdik fakat bugün bir videoda fark etmemle beraber aslında önce su ölçümünü 150 cc koyup üstüne mamayı koyarak verecekmişim ve O şekilde yaptığımda mama 170 cc ye çıktı ve ben şok biz bu zamana kadar hep fazla mama az su vermişiz acaba beneğimin o gazdan ağlaması falan aklıma geldikçe çıldırıcam yani denedim 150 lik mama yapmam için 130 cc suya düştü 130 cc mama koymam lazım kafam çok karışık Bi el atın 😭