cocuktayaparimkariyerde Kullananlar bilgi verebilir mi bebeğim çok gazlı birde 4 gündür kaka yapmıyor ne yapabilirim zeytinyağı ile popoyu uyar dediler ama hala bisi yok 1 aylık bebeğim bilgi için şimdiden tsklwr
ilahiyatci_Mom cocuktayaparimkariyerde ben doğdugundan beri sma kullanıyrm ki doktorumda onu önermişti bebeğim 2 aylık
Nesso cocuktayaparimkariyerde ben hipp kullanıyordum sonra sma ya geçtik hippten daha fazla yemeye başladı bu mamayı sonra bide aptamil deneyelim dedik dün aldım hatta iki kere mama yaptım verdim hiç sevmedi yemedi o yüzden kesinlikle sma
Mrvmuaz cocuktayaparimkariyerde doktorlar genelde sma oneriyorlar (beyin gelisimi icin en iyisiymis) dogdugunda ilk golden goat verdim ( cok kaliteli ama pahalı bir marka) ardindan sma ya geçtik ikisi de gaz yapmadi
edsn1 cocuktayaparimkariyerde sma kabızlık yeşil kaka kusma gaz sancısı bunların hepsini yaşatttı ne yazık ki bize Aptamil kullanıyoruz memnunuz şükür bir sıkıntımız yok
tavsanveannesi Ben sma kullanıyorum aylıktan itibaren çok memnunum aptamil hiç kullanmsdım ama burada okuduğum kadarıyla aptamil gaz yapıyor diye okumuştum tabi bu bebekten bebeğe değişir deneme yanılma yöntemiyle yapabilirsinşz
2020minikkus Aptamil kullandım bizde gaz ve kabızlık yapmadı genelde bundan sikayet ediyolar ama zor eriyor pütürlü kalıyo bi zaman sonra bebeğm içmedi mama değişimine gittm sma aldım o Daha kolay eriyor
Sedaerat 2 ay 4 günlük bebeğim doğduğunda sarılık olduğu için mama takviyesi yapmıştık aptamil verilmişti hastanede o zamandan beri aptamil kullanıyorum bebeğim başka mama içmiyor bizde gaz yapmadı
isilozgan Bence aptamil daha iyi biz onu kullaniyoruz biraz pahali oyuzden degistirmek istiyorum ama gaz yapmadi sadece kaka sayisi biraz azaldi oda normal ama
Pinar3529 cocuktayaparimkariyerde ben sma kullanıyorum mamanın içine zeytinyağı atıyorum. Benimde 3 4 günde bir kaka yapıyor doktor normal olduğunu söyledi. Kilo alımıda iyi.
kurkmantosuz-madonna cocuktayaparimkariyerde benim kız sma yı sevmedi , hipp i içti yavrudan yawruya değişiyor herhalde 🤔
Dilaratuana cocuktayaparimkariyerde benim bebeğim de 22 günlük ilk önce bebelac gold kullandım sonra burda sordum similac dediler araştırmadan mamayı değiştirdim similac aldım bebeğim 4 5 gün kaka yapmadı ve aşırı gazı vardı ıkınıp duruyordu çok rahatsız oldu çocuk bende geri bebelaca döndüm. Yani ne alırsan al similac alma bence canım. Benim bebeğim de 4 gündür yapmıyordu kulak çöpüyle zeytinyağına batırıp hafiften poposundan içeri uyardım dün ve bugün yaptı kakasını. 5 6 gün normal yapmaması diyorlar.
sulep Hipp le basladık suan sma ikisinden de memnunum aptamil piyasadaki en kötü mama diyolar aslında
cocuktayaparimkariyerde Hepinize tşk ederim kızlar ben sma kullanmıştım hastanede sonra eve gelince APTAMIL aldım ama aşırı gazlı yavrucum çok kötü oldu sanırım geri dönücem sma ya tskler hepinize