Kızlar ben öğretmenim ve eşim de işi olmadığı için kızıma evde bakma konusunda en büyük destekçim kızım babasına çok alıştı benim yüküm çok hafifliyor haliyle ve bir ay sonra askere gidecek kızım doğduğundan beri hep babası yanındaydı sizce eşim askere gidince kızım onun yokluğunu hissedecek mi? Daha beş aylık ama umarım yokluğunu çok hissetmez üzülmez. Ben zaten bunalıma girdim altı ay nasıl geçecek diye bari yavrum yıpranmasın. 🥺