12gün oldu dogum yapali kizlar sutum yeni yeni gelmeye basladi cok cektm acikcasi 12gunde smdik az azda olsa sagdikca gelmeye basladi ama kabusum simdik basladi her emdiginde genzine kaciyor morariyor burnundan falan cikiyor bende panik yapiyorum cok tam mutlu oldum emzircem diye ama gögsumu nefessiz cekiyorr ne yapayim sizce önerisi olan varmi