83 günlük oğlum var son 1 haftadır salyası çok arttı huysuz,uyku problemli, mızmız ağlıyor. İshal oldu ama günde 1 kere yapıyor.ateşi yok.Elleri de hep ağzında. Bnde silikon kaşıkla kaşısın dşye kaşığı ağzına veriyorum çünkü daha nesneyi tutup ağzına götürmeyi bilmiyor.Bu gerçekten dişten mi oluyor çok erken gibi geldi ama olabiliyormuş