Mavilimorlu
Bebeğim meme ile de mama ile de doymuyor. Troid yüksek olabilir fazla çalışıyo olabilir dedi doktor. Tahlil verdik sonuç bekliyoruz. 11 günlük bebek 300 gram verdi meme mama ile besleniyor yine de kilo kaybı oluyor. Konu ile ilgili fikri olan var mı