Benim 29 günlük erkek bebeğim var. Doğumundan 2 hafta sonra kilo almak yerine kilo kaybı oldu. Ya da kilo almadı. Son 1 haftadır sürekli kusuyordu. 2 gündür ise sürekli geyiriyordu. Her emmeden sonra belki 10 kere geyirirdi. Dün gece artık iyice arttı bu durum. Ağzından burnundan fışkırdı kaç kere emdiği süt. Sabah hemen acile götürdük. 4 gündür kaka da yapmıyordu. Ultrasonda midenin bitimiyle bağırsağın başladığı yerdeki kas genişlemiş ve orada daralma olduğu ortaya çıktı. Dolayısıyla bebeğin yedikleri bağırsağa inmediği için ağızdan çıkıyordu. Çocuk sürekli boş hava kusuyordu. Yoğun bakıma aldılar . Yarın ameliyat olacak yüksek ihtimal. Dua edin. Hem dua hem de bu belirtiler bebişlerinizde varsa dikkatli olan diye yazdım.