Nurasel20 geçmiş olsun canım bende cuma günü üst üste 5 kez hapşırdım ve hem Grip hem nezle başladı kronik faranjitim var boğazlarım kızardı çünkü ben banyo yapıp ıslak saçla balkona çıktım yelek giymedim 2 gündür evde olan ilaçlarımı içtim beslendim. Limon zencefil nane kaynattim o kadar şükür şimdi ıyiyim. Kovit olduğumu sanmıyorum çünkü ben kendi bedenimin ağrısını biliyorum. Sende kendini takip et kovit başka grip başka