Merhaba oğlum 17 aylık 3 gündür geceleri uykusu geldiğinde yatırıyorum emerek uyuyor orda sorun yok hemen uyuyor ama meme ağzından çıkınca uyanıp 2 ye 3 e kadar yatmıyo emerken uykusunu alıp uyanıyo sonra saatlerce kucağımda sallasam da uyumuyor atak haftası falan mı acaba