Badeckr 4 sene belkide daha fazla bir aksam hiçbirşey yokken bir anda ellerim kollarım uyuştu kendimi değişik hissettim dilim şişti sanki yutkunamıyorum vs vs apartopar acile gittik orda öğrendim sonra acaba ölücem mi korkusu oldu hep yutkunamıyordum su dahi içemiyordum kalp atşında artış nefes zorluğu esneme hep bir korku ölüm korkusu az bir yerime birşey olsa ölücem mi ellerim uyusup ters dönüyordu .. piskolağada gittim hocaya da gittim muskada taktım ilaçta içtim sonra evlilik hamilelik derken bir anda bıraktım son 3-4 aydır yine aynı olmaya baslayınca doktora gittim 2 ilaç kullanıyorum çok şükür daha iyimm ama asla tek basıma yenemedim