Merhaba arkadaşlar benm oğlum 23 aylık sürekli olarak mama, Seya( benim adım serra), del ara ara ver, al , hayır, bırak gibi kelimeleri var. 5 6hayvanın çıkardığı ses taklidi yapar. Nerdeyse tüm komutları alıyor çatalla yemek yer ama aklıma takılan birşeyler var hatta 18 ayda daha az kelimeden psikiyatriye başladık otizm korkusuna kapıldım internneten baktıklarıma. Doktor her seans kesinlikle otizm değil dedi 3 seans oldu.ama devlet doktoru ama baya ilgileniyor oyun oynuyor soruyor komut veriyor falan.
Mesela mama derken mamama bazen mama bazen mamamama diyor. Yada seya ya seseya veya seya diyor bazen düzgün bazen ikinci şekilde. Ama miyav derken uzatmıyor mesela
sizde de söylerken mamama gibi söylemler oluyor mu?